مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 مرداد 1399 ساعت 06:452020-07-30سياسي

توسعه اقتصاد مقاومتی نیازمند توجه به مسئله وقف است


مدیرکل اوقاف و امور خیریه اردبیل گفت: وقف می تواند به توسعه اقتصاد مقاومتی کمک کند و نباید مسئله وقف در این زمینه نادیده گرفته شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام مهدی ستوده صبح پنج شنبه در دیدار با سید غنی نظری نماینده محترم مردم شریف شهرستان های خلخال و کوثر عنوان کرد: تعداد 89 امامزاده و بقعه متبرکه که بیش از 50 درصد از کل بقاع متبرکه استان اردبیل را شامل می شود، در مناطق مختلف خلخال واقع شده که 40 بقعه از این بقاع در گسترش فرهنگ دینی و اعتقادی مردم و اجرای برنامه های فرهنگی، مذهبی در طول سال فعالیت مستمر دارند.

وی با اشاره به نگرش جدیدی که نسبت به امامزادگان و بقاع متبرکه به وجود آمده اضافه کرد: هم اکنون بسیاری از مراسم های ما در بقاع متبرکه انجام می شود که بخشی از این مراسم ها توسط سازمان اوقاف انجام می شود مثل حضور مردم در ایام سال تحویل در این امامزاده ها یا در خصوص تبدیل این بقاع متبرکه به قطب فرهنگی که در ایام تابستان از این اماکن به عنوان آموزش به دانش آموزان و نوجوانان استفاده می شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه همچنین به نادیده گرفتن وقف در اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت: وقف می تواند به توسعه اقتصاد مقاومتی کمک کند زیرا وقف به توزیع عادلانه ثروت برای دهک های پایین جامعه و تعدیل مشکلات اقتصادی و کاهش وابستگی به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه اقتصاد مقاومتی نیازمند توجه به مسئله وقف است

توسعه اقتصاد مقاومتی نیازمند توجه به مسئله وقف است