مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 مرداد 1399 ساعت 07:402020-07-30سياسي

عضو خبرگان رهبری: جهاد دانشگاهی یک نهاد انقلابی و موثر در سطح کشور است


رییس دانشگاه قم با اشاره به اینکه جهاد دانشگاهی در استان قم بسیار پرتلاش فعالیت دارد، گفت: جهاد دانشگاهی یک نهاد انقلابی است و در خط انقلاب حرکت می کند، - ایسنا/قم رییس دانشگاه قم با اشاره به اینکه جهاد دانشگاهی در استان قم بسیار پرتلاش فعالیت دارد، گفت: جهاد دانشگاهی یک نهاد انقلابی است و در خط انقلاب حرکت می کند، برای ایستادن تلاش کرده و موجبات رشد علمی پژوهشی جامعه را فراهم می کند.

حجت الاسلام والمسلمین عسگر دیرباز در گفت وگو با ایسنا از قم با اشاره به اینکه جهاد دانشگاهی متولد انقلاب است، اظهار کرد: جهاد دانشگاهی درعین حالی که فعالیتش را با روحیات جهادی و امدادی پیش می برد از نظر علمی، آموزشی، پژوهشی و فرهنگی نیز در سطح کشور مؤثر است.

وی ادامه داد: فعالیت های جهاد دانشگاهی درزمینهٔ سلول های بنیادی و اصلاح روش باروری برای افراد نابارور اقدامات بسیار مؤثری بوده است و به دنبال ایجاد الگوهای جدید در تولید علم و پیشرفت بر اساس و معیارهای دینی و ارزشی است.

رییس دانشگاه قم افزود: جهاد دانشگاهی در زمینه راه اندازی شرکت های دانش بنیان و پرورش افرادی که در دانشگاه تحصیل می کنند دوره های آموزشی بسیار مفیدی را برگزار می کند تا دانشجویان هنگام فارغ التحصیلی بتوانند با حرفه های مختلف وارد بازار کار شوند؛ و ثمرات ارزشمندی نیز ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو خبرگان رهبری: جهاد دانشگاهی یک نهاد انقلابی و موثر در سطح کشور است

عضو خبرگان رهبری: جهاد دانشگاهی یک نهاد انقلابی و موثر در سطح کشور است