مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 مرداد 1399 ساعت 09:152020-07-30اجتماعي

مطالعه پلاک به پلاک بافت تاریخی تبریز ضروری است


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر حفظ بافت تاریخی تبریز، گفت: مطالعات پلاک به پلاک بافت قدیمی و تاریخی این کهن شهر ضروری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، جواد رحمتی در جلسه بررسی ضوابط حریم منظر و بافت تاریخی تبریز، مطالعات بافت تاریخی را عاملی مؤثر در تثبیت سبک و جریان زندگی در بافت تاریخی تبریز دانست و افزود: در این خصوص باید با هماهنگی شهرداری و میراث فرهنگی اقدامات اساسی و فوری انجام شود.

وی مطالعه پلاک به پلاک بافت تاریخی تبریز را امری کارآمد در بررسی تخصصی و حفاظت از بافت تاریخی شهر عنوان و اضافه کرد: در اجرای مطالعات پلاک به پلاک بافت تاریخی تبریز لازم است تا دیدگاه اجتماعی و زیستی نیز در آن لحاظ شود.

رحمتی ارائه مزایا و خدمات ویژه در راستای افزایش رعایت ضوابط تاریخی و زیست پذیر شدن بافت تاریخی شهر را از اقدامات مهم در راستای حفاظت و صیانت از بافت تاریخی تبریز برشمرد و بر ارتقای کیفیت زندگی بر مبنای رعایت واحدهای همسایگی و تعلق خاطر ساکنان تاکید کرد.

وی با بیان اینکه نقطه اتصال کریدورهای شهری معابر هستند، یادآوری کرد: از مهم ترین ساختارهای معابر ساختمان ها هستند که لازم است در راستای رعایت ضوابط بافت تاریخی و باروی تبریز، اراده ای همگانی لحاظ شود و اجرای ساختمان سازی بر ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالعه پلاک به پلاک بافت تاریخی تبریز ضروری است

مطالعه پلاک به پلاک بافت تاریخی تبریز ضروری است