مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 مرداد 1399 ساعت 10:302020-07-30سياسي

مراسم دعای عرفه در مسجد امام اصفهان برگزار نمی شود


با توجه به اینکه استان اصفهان از نظر میزان ابتلا به کرونا در وضعیت قرمز قرار گرفته است، مراسم دعای عرفه امروز در مسجد امام اصفهان برگزار نمی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، برخلاف اعلام های قبلی، با توجه به اینکه استان اصفهان از نظر میزان ابتلاء به کرونا در وضعیت قرمز قرار گرفته است، دعای عرفه در در مسجد امام اصفهان برگزار نمی شود.

قرائت دعای عرفه توسط آیت الله سید ابوالحسن مهدوی عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت اصفهان بدون حضور جمعیت از شبکه استانی اصفهان در ساعت 17 به شکل زنده پخش می شود.

گفتنی است بنا بر اعلام ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان با توجه به اینکه از 24 شهرستان اصفهان، 8 شهرستان وضعیت قرمز، 7 شهرستان وضعیت نارنجی و 8 شهرستان وضعیت زرد دارد؛ در برگزاری دعای عرفه تنها در شهرستان هایی که وضعیت سفید داشته برگزار خواهد شد و برگزاری دعای عرفه در این شهرستان ها در فضای باز با رعایت پروتکل های بهداشتی و در فضای بسته با 25 درصد ظرفیت، مجاز به برگزاری است.

همچنین نماز عید قربان نیز در اصفهان اقامه نخواهد شد و تنها شهرستان هایی که دارای وضعیت سفید هستند مجاز به برگزاری نماز با رعایت پروتکل های بهداشتی خواهند بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم دعای عرفه در مسجد امام اصفهان برگزار نمی شود

مراسم دعای عرفه در مسجد امام اصفهان برگزار نمی شود