مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 مرداد 1399 ساعت 14:052020-07-30بين الملل

امنیت و ثبات منطقه تنها در چارچوب همکاری های منطقه ای قابل دسترس است


رییس جمهور روابط ایران و قطر را دوستانه و برادرانه دانست و بر ضرورت تلاش در راستای توسعه و تحکیم مناسبات و همکاری های همه جانبه تهران-دوحه تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حسن روحانی روز پنجشنبه در تماس تلفنی شیخ تمیم بن حمد آل ثانی امیر قطر با وی، با تبریک عید سعید قربان به دولت و ملت قطر ابراز امیدواری کرد که این عید برای همه مسلمانان جهان مبارک بوده و همگان بتوانند از برکات این عید بزرگ استفاده کنند.

رییس جمهور روابط ایران و قطر به عنوان دو همسایه قدیمی را مثبت ارزیابی کرد و گفت: جمهوری اسلامی ایران ایران هیچ مانع و محدودیتی برای توسعه روابط و همکاری ها با قطر به عنوان کشور دوست و برادر ندارد.

روحانی اظهار امیدواری کرد تا با تلاش مسؤولان دو کشور در کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و قطر، شاهد توسعه و تحرک در همکاری ها و مناسبات اقتصادی فی مابین بوده و در آینده نزدیک با بهبود شرایط اجلاس حضوری مسؤولان دو کشور برگزار شود.

رییس جمهور با اشاره به ضرورت توسعه روابط ایران و قطر با توجه به شرایط حساس منطقه، خاطرنشان کرد: امنیت و ثبات منطقه تنها در چارچوب همکاری های منطقه ای قابل دسترس است و مطمئناً با گسترش همکاری ها می توانیم شرایط بهتری را برای منطقه به ارمغان بیاوریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امنیت و ثبات منطقه تنها در چارچوب همکاری های منطقه ای قابل دسترس است

امنیت و ثبات منطقه تنها در چارچوب همکاری های منطقه ای قابل دسترس است