مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 مرداد 1399 ساعت 01:102020-07-30پزشكي

عدالت توزیع نیروی درمان نداریم/ تربیت نیروی تخصصی به سرعت انجام نمی شود


علی فتاحی معاون انتظامی سازمان نظام پزشکی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، گفت: متاسفانه برای نه تنها پزشک بلکه برای همه کادر درمان اعم از پزشک، - معاون انتظامی سازمان نظام پزشکی گفت: متاسفانه برای نه تنها پزشک بلکه برای همه کادر درمان اعم از پزشک، پرستار، پیراپزشک و.

عدالت توزیع نیروی انسانی نداریم، هرچند اکنون با قوانین داریم به عدالت نزدیک می شویم اما  هنوز بالاترین تعداد پزشک در تهران است.

علی فتاحی معاون انتظامی سازمان نظام پزشکی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، گفت: متاسفانه برای نه تنها پزشک بلکه برای همه کادر درمان اعم از پزشک، پرستار، پیراپزشک و.

عدالت توزیع نیروی انسانی نداریم، هرچند اکنون با قوانین داریم به عدالت نزدیک می شویم اما هنوز بالاترین تعداد پزشک در تهران است.

وی ادامه داد: هرچند تا امروز از لحاظ تعداد پزشک کمبودی نبوده است اما با شیوع کرونا و ادامه دار شدن این روند نگرانی ها بالا می رود و در آینده نزدیک با کمبود پزشک و پرستار و نیروهای متخصص مواجه خواهیم شد.

فتاحی با بیان اینکه اعمال غیراورژانسی تا حدی تعطیل شده بود و پزشکان برای درمان بیماری کووید 19 هدایت شدند ادامه داد: پس از این نگرانی ها برای کمبود نیروی باید بگویم تربیت نیروی تخصصی به سرعت انجام نمی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدالت توزیع نیروی درمان نداریم/ تربیت نیروی تخصصی به سرعت انجام نمی شود

عدالت توزیع نیروی درمان نداریم/ تربیت نیروی تخصصی به سرعت انجام نمی شود