مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 مرداد 1399 ساعت 06:352020-07-31دانش

رعایت تمهیدات بهداشتی در تمامی حوزه های آزمون دکتری


سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور از رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی در تمامی حوزه های امتحانی دکتری دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی خبر داد.

- سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور از رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی در تمامی حوزه های امتحانی دکتری دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی خبر داد.

فاطمه زرین آمیزی در گفت وگو با ایسنا ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: از عصر روز گذشته گزارش تصویری از حوزه های اجرایی آزمون دکتری 99 که به سازمان سنجش ارسال شده است در سایت این سازمان بارگذاری شده و قابل مشاهده برای عموم است.

وی در ادامه تصریح کرد: گزارش های فوق نشان دهنده رعایت تمهیدات بهداشتی ابلاغ شده از سوی وزارت بهداشت و سازمان سنجش آموزش کشور است.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور تاکید کرد: وی در ادامه با بیان اینکه حدودا 24 هزار دانشجو در آزمون دکتری سال 99 دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی پذیرفته می شوند، گفت: نتایج اولیه این آزمون دهه اول شهریور و نتایج نهایی نیز مهر ماه اعلام خواهد شد.

زرین گفت: دفترچه آزمون دکتری سال 99 از عصر روز گذشته بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شد و نتایج اولیه این آزمون نیز تا دهه اول شهریور اعلام خواهد.

وی در خصوص برخی اتفاقات نظیر بیرون بردن سوالات کنکور از جلسه و منتشر کردن آن ها در فضای مجازی توسط برخی داوطلبان گفت:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رعایت تمهیدات بهداشتی در تمامی حوزه های آزمون دکتری

رعایت تمهیدات بهداشتی در تمامی حوزه های آزمون دکتری