مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 مرداد 1399 ساعت 08:402020-07-31سياسي

کمک مؤمنانه؛ تجلی روحیه انقلابی/ سرخه ای ها در گام دوم هم می درخشند


مرحله دوم رزمایش «مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه» در شهرستان سرخه آغاز شده است و سرخه ای ها در گام دوم این مانور بزرگ مردم انقلابی کشورمان، باز هم می درخشند.

- به خط شدند.

رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه با رمز لبیک یا صاحب الزمان (عج) در مرحله اول کار خود را آغاز کرد و کمک های نقدی و معیشتی مردم خیر و نوع دوست ایران اسلامی توانست گوشه ای از مشکلات قشر آسیب دیده و نیازمند جامعه را رفع کند.

این کمک ها با حفظ شأن و منزلت انسانی افراد و خانواده های نیازمند صورت پذیرفت و صحنه های زیبایی را بر جای گذاشت.

هم زمان با فرارسیدن عید قربان، مرحله دوم رزمایش کمک مؤمنانه در دستور کار قرار گرفت تا بار دیگر با کمک و همیاری مردم ایران اسلامی باری از دوش افراد آسیب دیده و قشر مستضعف جامعه برداشته شود.

کمک میلیاردی سرخه ای ها در گام نخست سرهنگ مرتضی عبداللهی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه در همین زمینه در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: مرحله اول رزمایش به ریاست حجت الاسلام مصطفی فاطمی بصیر، امام جمعه و جانشینی علی مؤیدی زاده فرماندار و دبیری سپاه شهرستان سرخه به خوبی برگزار شد.

وی تصریح کرد: در این رزمایش، اعضای اصلی ستاد رزمایش، کمیته امام خمینی (ره)، هلال احمر، بهزیستی، تبلیغات اسلامی، مراکز نیکوکاری شهرستان، حوزه ها و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک مؤمنانه؛ تجلی روحیه انقلابی/ سرخه ای ها در گام دوم هم می درخشند

کمک مؤمنانه؛ تجلی روحیه انقلابی/ سرخه ای ها در گام دوم هم می درخشند