مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 مرداد 1399 ساعت 11:152020-08-01فناوري

کاربرد وب سرویس های پیامک و تماس صوتی برای احرار هویت کاربران


پیشرفت تکنولوژی و گسترش استفاده از موبایل اپلیکیشن ها در بخش های اساسی زندگی روزمره، باعث شده تا کسب وکارها نیاز ویژه ای به برقراری امنیت کاربران خود داشته باشند و تمایل به تأمین این نیاز با کمترین هزینه موجب توجه ویژه به استفاده از خدمات OTP یا One Time Password .

- پیشرفت تکنولوژی و گسترش استفاده از موبایل اپلیکیشن ها در بخش های اساسی زندگی روزمره، باعث شده تا کسب وکارها نیاز ویژه ای به برقراری امنیت کاربران خود داشته باشند و تمایل به تأمین این نیاز با کمترین هزینه موجب توجه ویژه به استفاده از خدمات OTP یا One Time Password در وب سرویس پیامک شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام کاوه نگار، برای این منظور انتخاب یک سرویس سریع و قابل اطمینان برای کسب و کارهایی که برای جذب کاربر هزینه ای انجام می دهند اهمیت خاصی خواهد داشت، به راستی برای اعتماد به یک وب سرویس پیشرفته پیام کوتاه و تماس صوتی باید چه پارامترهایی مورد بررسی قرار بگیرد؟ در ادامه به توضیح ویژگی های یک وب سرویس مناسب می پردازیم.

در واقع انتخاب وب سرویس ارسال و دریافت پیامک مناسب، از اتلاف وقت و انرژی تیم فنی و توسعه دهندگان شما جلوگیری می کند همچنین شما را از خرید سرویس هایی دیگر و جایگزین مستقل می کند درنهایت یکی از موارد مهم در ارزیابی وب سرویس و API در نحوی به کارگیری و استفاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاربرد وب سرویس های پیامک و تماس صوتی برای احرار هویت کاربران

کاربرد وب سرویس های پیامک و تماس صوتی برای احرار هویت کاربران