مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 مرداد 1399 ساعت 14:102020-08-01سياسي

جلب توجه مجمع تشخیص به منطقه آزاد اینچه برون


دبیر مجمع نمایندگان استان گستان گفت: توجه مجمع تشخیص مصلحت نظام به مسئله منطقه آزاد اینچه برون و ضرورت اجرای آن جلب شده و مقرر شد اعضای مجمع از استان گلستان بازدیدی را داشته و گزارشی را در این خصوص تهیه کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، رحمت الله نوروزی عصر امروز در جلسه شورای اداری استان گلستان اظهار کرد: افق پیش روی ما بالندگی نظام و رشد کشور است.

وی ادامه داد: از همان ابتدای امر به استاندار گلستان اعلام کردیم مجمع نمایندگان استان گلستان فارق از هرگونه نگاه جریانی و سیاسی با تفکر انقلابی برای توسعه استان وارد میدان شده است.

دبیر مجمع نمایندگان استان گلستان خاطرنشان کرد: دولت در سایه سار ولایت است و ما باید کمک کنیم که دولت موفق شود و امروز نسل جوان از ما مطالبه گری جریانی ندارد بلکه مطالبه گری رشد اقتصادی و اشتغال دارد.

نوروزی گفت: امروز این مجمع نمایندگان در استان گلستان به دنبال افراط و تفریط نیست بلکه می خواهیم مدیران استان از توان نمایندگان برای توسعه استان استفاده کنند.

وی با انتقاد از توجه مدیران ملی به استان گلستان، تاکید کرد: وزارت نیرو 33 هزار میلراد تومان به استان ها تخصیص داد اما یک ریال به استان گلستان تخصیص داده نشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلب توجه مجمع تشخیص به منطقه آزاد اینچه برون

جلب توجه مجمع تشخیص به منطقه آزاد اینچه برون