مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 مرداد 1399 ساعت 14:502020-08-01سياسي

دولت اجازه نمی دهد دانشگاه های غیردولتی آسیب ببینند


دیدار اعضای شورای مرکزی اتحادیه دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی غیردولتی کشور با معاون اول رییس جمهور عصر امروز (شنبه) برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایلنا، اسحاق جهانگیری در این جلسه با تاکید بر اهمیت سرمایه گذاری در بخش‌های مختلف برای توسعه کشور، گفت: سرمایه گذاری در بخش آموزش از خدمات ماندگار است و باید دست بخش خصوصی که در حوزه آموزش اقدام به سرمایه گذاری می‌کند را بوسید و به گرمی فشرد.

معاون اول رییس جمهور افزود: اگر به توسعه و آینده کشور فکر می‌کنیم، باید به سرمایه گذاری در بخش آموزش توجه ویژه داشته باشیم و همانطور که در اقتصاد باید بخش خصوصی میدان دار اصلی اقتصاد باشد، بخش خصوصی فعال در حوزه آموزش نیز بار بزرگی از مسئولیت دولت در حوزه آموزش و پرورش و آموزش عالی را بر عهده دارد.

جهانگیری با تاکید بر اینکه دولت نمی‌تواند مسائل و مشکلات دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی غیردولتی را نادیده بگیرد، تصریح کرد: این انصاف نیست در مقطعی که با تراکم جوانان جویای تحصیل مواجه بودیم به این موسسات میدان دادیم و حالا که ظرفیت‌های دولتی نیاز‌های آموزش عالی را تامین میکند، دانشگاه‌های غیردولتی را نادیده بگیریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت اجازه نمی دهد دانشگاه های غیردولتی آسیب ببینند

دولت اجازه نمی دهد دانشگاه های غیردولتی آسیب ببینند