مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 مرداد 1399 ساعت 15:102020-08-01اقتصادي

صدور 223 تاییدیه ایمنی آسانسور در لرستان طی امسال


مدیرکل استاندارد لرستان از صدور 223 تاییدیه ایمنی آسانسور طی امسال خبر داد و گفت: از این تعداد 101 مورد مربوط به درخواست اولیه و 189 مورد نیز درخواست تاییدیه ادواری بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مرضیه قنبریان امروز شنبه در سخنانی گفت: از ابتدای سال جاری تعداد 290 مورد درخواست بازرسی در سامانه مدیریت آسانسور ثبت شده است که تعداد 223 مورد موفق به دریافت تاییدیه ایمنی آسانسور شدند.

وی افزود: از 290 مورد درخواست های ثبت شده برای اخذ تاییدیه استاندارد، 101 مورد مربوط به درخواست اولیه و 189 مورد نیز درخواست تاییدیه ادواری بوده است.

مدیرکل استاندارد لرستان با تاکید بر اینکه اجرای استاندارد اجباری آسانسور برقی در ساختمان های جدید الاحداث اعم از ساختمان های خصوصی، دولتی و عمومی، الزامی است، افزود: تاییدیه های ایمنی صادره دارای اعتبار یک ساله هستند و در این خصوص مدیران و مالکان ساختمان های دولتی و عمومی باید پس از اتمام اعتبار تاییدیه، نسبت به درخواست انجام بازرسی ادواری آسانسورهای برقی توسط شرکت های بازرسی آسانسور تأیید صلاحیت شده توسط سازمان ملی استاندارد در سطح استان، اقدام کنند.

قنبریان ادامه داد: در خصوص بازرسی ادواری آسانسورهای برقی منصوبه در ساختمان های شخصی، مدیران و مالکان آپارتمان ها باید نسبت به ثبت درخواست بازرسی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور 223 تاییدیه ایمنی آسانسور در لرستان طی امسال

صدور 223 تاییدیه ایمنی آسانسور در لرستان طی امسال