مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 مرداد 1399 ساعت 15:452020-08-01سياسي

وزیر دفاع سوریه: در مقابله با تروریسم از حمایت دوستانی واقعی برخورداریم


وزیر دفاع سوریه به مناسبت سالروز تاسیس ارتش این کشور تاکید کرد که سوریه با حمایت دوستان واقعی و موثر خود به پیروزی نهایی بر تروریسم دست می یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، علی عبدالله ایوب ، جانشین فرمانده کل ارتش و نیروهای مسلح و وزیر دفاع سوریه تاکید کرد که به لطف مقاومت اسطوره ای ملت، ارتش و رهبری سوریه تروریسم در حال فروپاشی در این کشور است و حامیان آن با چشمان خود ناکامی نقشه های  خود را می بینند.

سپهبد ایوب به مناسبت هفتاد و پنجمین سالروز تاسیس ارتش سوریه این روز را به ارتش، ملت و رهبری سوریه تبریک گفت و تاکید کرد: امروز سوریه صرف نظر از حمایت های نامحدود قدرت ها از تروریسم  به الگویی برای مقابله با تروریسم  در جهان تبدیل شد، آن هم با قدرت ارتش فرزندان این مرز و بوم که همچون دژ محکمی در برابر نقشه برای تجزیه و فروپاشی سوریه ایستادند .

وزیر دفاع سوریه گفت: ما با همه شهدای راه دفاع از سرزمین، حاکمیت و شرافت آن عهد می بندیم که پرچم را تا پاکسازی کامل همه جغرافیای سوریه از لوث تروریسم و حامیان آن زمین نمی گذاریم.

او تاکید کرد: ما مقاوم خواهیم ماند تا وقتی که پیروز شویم و گزینه ای جز این دربرابر ما نیست، این چیزی است که بشار اسد هم بارها بر آن تاکید کرده و گفته است که جنگ ما با تروریسم ادامه دارد تا وقتی که ترو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر دفاع سوریه: در مقابله با تروریسم از حمایت دوستانی واقعی برخورداریم

وزیر دفاع سوریه: در مقابله با تروریسم از حمایت دوستانی واقعی برخورداریم