مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 مرداد 1399 ساعت 17:502020-08-01ورزشي

شاهین بوشهر امیدوار شد/ پیروزی دو گله در برابر پارس جم


هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال کشور و در دربی حساس استان بوشهر با برتری دو بر صفر شاهین شهرداری در ورزشگاه تختی شهر جم پیگیری شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان جم، هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال کشور از ساعت 20:30 امشب و در ورزشگاه تختی شهر جم با نبرد دو تیم هم استانی پارس جنوبی و شاهین شهرداری به قضاوت کوپال ناظمی پیگیری شد.

در این دیدار شاهین که با توجه به موقعیت جدولی نیاز مبرم به برد داشت با برنامه و باهدف بازی را آغاز کرد و به خوبی از شکاف خط دفاعی پارس جنوبی استفاده کرد و در نیمه اول با دو گل مرتضی غلامعلی تبار و ابوالفضل رزاق پور پیروز به رختکن رفت.

پارس جنوبی درحالی که فریبرز گرامی و علی عبدالله زاده را در این دیدار به دلیل محرومیت در اختیار نداشت در خط دفاعی متزلزل نشان داد و بارها دروازه این تیم تهدید شد.

در نیمه دوم شاگردان پور موسوی برای جبران گل های خورده دست به حمله زدند که هوشیاری خط دفاعی شاهین خصوصاً غلامعلی تبار و رزاق پور اجازه کار را به مهاجمین جمی نداد.

شاهینی ها در این نیمه قصد داشتند که در ضد حملات به دروازه پارس جنوبی نزدیک شوند که به خوبی این کار را کردند و در چند صحنه در آستانه باز کردن دروازه میزبان بودند که ضربات آن ها بابی دقتی محض به هدر رفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاهین بوشهر امیدوار شد/ پیروزی دو گله در برابر پارس جم

شاهین بوشهر امیدوار شد/ پیروزی دو گله در برابر پارس جم