مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 مرداد 1399 ساعت 03:452020-08-02اقتصادي

تجهیز56 هزارهکتار از اراضی کشاورزی زنجان به سیستم آبیاری تحت فشار


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان، گفت: از 120 هزار هکتار از اراضی استان زنجان، تاکنون 56 هزارو 600 هکتار از اراضی کشاورزی استان به سیستم آبیاری تحت فشار نصب شده است.

- جواد تاراسی در گفتگو با خبرنگار مهر ، به طرح آبیاری تحت فشار در استان زنجان اشاره کرد و گفت: از 120 هزار هکتار از اراضی استان زنجان، تاکنون 56 هزار و 600 هکتار از اراضی کشاورزی استان به سیستم آبیاری تحت فشار نصب شده است.

وی با بیان اینکه استان زنجان در توسعه سامانه های نوین آبیاری رتبه خوبی در سطح کشور دارد، اظهار کرد: آبیاری تحت فشار در بیش از 46 درصد از اراضی کشاورزی استان اجرا شده است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان، با بیان اینکه برنامه مهم این سازمان اجرای طرح آبیاری تحت فشار است، گفت: توجه به امر مهم طرح آبیاری تحت فشار باعث صرفه جویی در آب می شود.

تاراسی تاکید کرد: اجرای این طرح طی یک سال گذشته در استان باعث صرف جویی 238 میلیون متر مکعبی آب شده است که این بسیار مهم است.

وی افزود: اجرای آبیاری نوین تحت فشار از سال 93 در استان اجراشده و توفیقات خوبی هم داشته است و طبق برنامه طی سالجاری چهار هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان به ابیاری تحت فشار مجهز خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیز56 هزارهکتار از اراضی کشاورزی زنجان به سیستم آبیاری تحت فشار

تجهیز56 هزارهکتار از اراضی کشاورزی زنجان به سیستم آبیاری تحت فشار