مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 مرداد 1399 ساعت 04:552020-08-02سياسي

دوره اصول اولیه طراحی سازه برگزار می شود


انجمن علمی عمران دانشگاه شهید بهشتی دوره اصول اولیه طراحی سازه، در راستای استفاده در نرم افزارها را به صورت مجازی برگزار می کند.

- انجمن علمی عمران دانشگاه شهید بهشتی دوره "اصول اولیه طراحی سازه، در راستای استفاده در نرم افزارها" را به صورت مجازی برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه دانشجویان ایسنا، طراحی سازه به زبان ساده یعنی طراحی المان های یک سازه (ستون، تیر، دیوار برشی، مهاربند و …) برای رسیدن به مقاومت مورد نیاز و به یک ساختار مهندسی (ثابت) که بطور جداگانه از دیگر ساختارها قابل تشخیص باشد.

برای طراحی کردن المان های سازه باید با مفاهیم اولیه آن مانند استاتیک، مقاومت مصالح، دروس بتن و فولاد و بارگذاری آشنا شد لذا مهمترین گام برای شروع طراحی سازه، یادگیری و مسلط بودن به نرم افزارهای طراحی سازه است.

همچنین برای کشیدن دقیق نقشه نیاز به نرم افزارهای خاصی است و هر نرم افزار برای اهداف مختلفی طراحی شده است و انتخاب آنها به بسیاری از عواملی مانند هزینه، سازگاری با برنامه های دیگر و مقدار زمان مورد نظر در فرآیند طراحی بستگی دارد.

مباحث استاتیک، مقاومت مصالح، طراحی سازه بتن آرمه 1 و 2، طراحی سازه فولادی از جمله نکات کاربردی و اصولی مورد آموزش در این دوره است که با تدریس مهندس فرزام بداغی، روزهای 23 و 24 مرداد، ساعت 9 الی 11:30 و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوره اصول اولیه طراحی سازه برگزار می شود

دوره اصول اولیه طراحی سازه برگزار می شود