مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 مرداد 1399 ساعت 04:552020-08-02پزشكي

میزان حملات «پانیک» در ایام کرونا افزایش یافته است/ضرورت روان درمانی


حملات پانیک (نوعی اختلال اضطرابی) درایام کرونا افزایش یافته است و برخی افراد تنگی نفس «پانیک» را ناشی از ابتلا به بیماری کرونا تصور می کنتد.

- اصفهان-کارشناس ارشد روانشناسی گفت: حملات پانیک (نوعی اختلال اضطرابی) درایام کرونا افزایش یافته است و برخی افراد تنگی نفس پانیک را ناشی از ابتلا به بیماری کرونا تصور می کنتد.

تکتم اکبری در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به تاثیرگذاشتن شیوع بیماری کرونا بر زندگی مردم اظهار داشت: شیوع کرونا زندگی مردم را دستخوش تغییر قرار داده است و محدودیت های متنوعی در زمینه های مختلف برای آنها ایجاد کرده است.

وی افزود: تعطیلی مدارس و آموزشگاها، کاهش ارتباط با خویشاوندان و دوستان، محدود شدن تفریحات، مشکلات مالی و اقتصادی، قرار گرفتن در معرض اخبار ناگوار در ارتباط با بیماری و غیره پیامدهای نامطلوبی از لحاظ جسمی و روانی برای تعدادی از افراد ایجاد کرده است.

شیوع اضطراب، ترس، افسردگی، وسواس و اختلال استرس در ایام کرونا این کارشناس ارشد روانشناسی با استناد به مطالعات انجام شده در این مدت تصریح کرد: اختلالاتی از جمله اضطراب، ترس، افسردگی، وسواس، اختلال استرس پس از سانحه، اختلالات خوردن در این دوران شیوع بالایی داشته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزان حملات «پانیک» در ایام کرونا افزایش یافته است/ضرورت روان درمانی

میزان حملات «پانیک» در ایام کرونا افزایش یافته است/ضرورت روان درمانی