مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 مرداد 1399 ساعت 05:152020-08-02فرهنگي

مهرآوران: جذابیت «خانه ما» در تعلق به خانواده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، عزت اله مهرآوران بازیگر تئاتر و تلویزیون درباره مستند مسابقه خانه ما و ویژگی های آن عنوان کرد: اینکه برنامه ای متعلق به خانه و ما باشد، - عزت اله مهرآوران با اشاره به مستندمسابقه خانه ما اظهار کرد که یک ویژگی مهم این اثر نمایش زندگی های واقعی در آن بدون فیلمنامه و سناریو است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، عزت اله مهرآوران بازیگر تئاتر و تلویزیون درباره مستند مسابقه خانه ما و ویژگی های آن عنوان کرد: اینکه برنامه ای متعلق به خانه و ما باشد، بسیار جذب کننده است یعنی هر تماشاگری که آن را می بیند خودش را مخاطب ویژه آن برنامه می داند چنان که گویی همه خانه هایی که به تصویر کشیده شده اند، خانه خود اوست.

تماشاگر وقتی به واسطه این مسابقه به داخل خانه ها می رود، با تعلقی که به خانه و خانواده دارد، به زودی ارتباطش برقرار می شود و یک حس نزدیکی و صمیمیت با آن خانه و خانواده برقرار می کند.

وی حضور در بین خانواده های شهرستانی را نقطه عطف خانه ما عنوان کرد و افزود: این حضور ما را با خانه و خانواده هایی مواجه می کند که فرهنگ های متفاوت داشته و آداب و رسومشان با ما فرق دارند و با تمام این تفاوت ها رفتار هایی متناسب با یک خانواده ایرانی دارند و حرمت هایی را که همواره در خانه های ایرانی محترم شمرده م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهرآوران: جذابیت «خانه ما» در تعلق به خانواده است

مهرآوران: جذابیت «خانه ما» در تعلق به خانواده است