مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 مرداد 1399 ساعت 05:152020-08-02سياسي

ایندیپندنت: هر رسانه ای که از ایران خاموش می شود به نفع رقبای آنهاست


ایندیپندت فارسی ضمن ابراز خوشحالی از قطع شبکه های برون مرزی ایران نوشت: رادیو و تلویزیون دولتی با کمبود بودجه برای تبلیغات سیاسی خود مواجه است که این امر از میزان مخاطب آن به نفع رقبا و شبکه های اجتماعی خواهد کاست.

- خبرگزاری فارس- گروه رسانه: وب سایت ایندیپتنت فارسی با انتشار گزارشی به بررسی تاثیرات تحریم ها بر جمهوری اسلامی ایران پرداخت و با اشاره به قطع پخش برخی از شبکه های برون مرزی صداوسیما، در حالی که از پنهان کردن خوشنودی خود در خصوص قطع ماهواره ای برخی شبکه های برون مرزی صداوسیما ناتوان است، از این شبکه ها به عنوان مجرایی برای شبکه سازی جموری اسلامی در سراسر دنیا و بالاخص کشورهای دموکراتیک و آزاد یاد کرد.

این وب سایت نوشت: در ماه مه 2020 ماهواره یوتل ست پخش برنامه های 24 ساعته شبکه الکوثر را به دلیل عدم پرداخت بدهی های خود به این شرکت قطع کرد.

ایندیپندنت بغض خود از شبکه الکوثر را با این عنوان که این شبکه پخش کننده تبلیغات سیاسی- مذهبی جمهوری اسلامی بود که تنفر و خشونت و سرکوب علیه غیرشیعیان را تبلیغ می کرد بروز داد، حال آن که شبکه الکوثر ایران تبیین کننده دیدگاه های اسلامی و انسجام بخش بین مذاهب این دین آسمانی بوده  و اتفاقا اولین شبکه معارفی در دنیای اسلام بوده که از سال ها پیش نسبت به اندیشه های سلفی تکفیری که منج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایندیپندنت: هر رسانه ای که از ایران خاموش می شود به نفع رقبای آنهاست

ایندیپندنت: هر رسانه ای که از ایران خاموش می شود به نفع رقبای آنهاست