مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 مرداد 1399 ساعت 05:202020-08-02سياسي

ارائه خدمات مشاوره ازدواج، فرزندپروری و آسیب های اجتماعی در سامانه امیدِ زندگی


خدمات قابل ارائه در سامانه ملی امیدِ زندگی شامل مشاوره ازدواج، خانواده، فرزندپروری، سبک زندگی، مشاوره فردی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی است.

- ارائه خدمات مشاوره ازدواج، فرزندپروری و آسیب های اجتماعی در سامانه "امیدِ زندگی" ایسنا/کرمان عضو مجمع جوانان استان کرمان گفت: خدمات قابل ارائه در سامانه ملی "امیدِ زندگی" شامل مشاوره ازدواج، خانواده، فرزندپروری، سبک زندگی، مشاوره فردی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی است.

رامین عبدلی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: در موسسه مردم نهاد کلبه آسمانی که در زمینه ازدواج آسان در استان کرمان فعالیت می کند، سامانه ملی امیدِ زندگی طراحی و فعال شده که خدمات مشاوره ای را به صورت آنلاین، آفلاین و تلفنی ارائه می دهد و آدرس این سامانه www.

omidezendegi.

com است.

وی افزود: به دلیل نیازی که مراکز تخصصی ازدواج و خانواده در سطح کشور به این زیرساخت دارند، برنامه کاربردی موبایل _اپلیکیشن اندروید- نیز طراحی و اجرا شده است.

عبدلی تصریح کرد: با ثبت نام مراکز تخصصی مشاوره ازدواج و خانواده در این سامانه، این مراکز می توانند محتوا و خدمات خود را به صورت آنلاین و آفلاین به مردم ارائه بدهند در واقع این سامانه به نوعی صنعت مشاوره به حساب می آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات مشاوره ازدواج، فرزندپروری و آسیب های اجتماعی در سامانه امیدِ زندگی

ارائه خدمات مشاوره ازدواج، فرزندپروری و آسیب های اجتماعی در سامانه امیدِ زندگی