مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 مرداد 1399 ساعت 06:252020-08-02دانش

ظرفیت «پذیرش بدون کنکور» دانشگاه آزاد در 4 مقطع/ زمان اعلام نتیجه و آغاز کلاسها


رییس مرکز سنجش دانشگاه آزاد ظرفیت پذیرش بدون کنکور این دانشگاه را در 4 مقطع کاردانی پیوسته، کاردانی ناپیوسته، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته برای سال تحصیلی 1399-1400 اعلام کرد.

- بهروز طهماسب کاظمی در گفتگو با خبرنگار مهر ، با اشاره به اینکه ثبت نام براساس سوابق تحصیلی (بدون کنکور) برای سال تحصیلی 1399-1400 در همه زیر نظام ها از 5 مردادماه آغاز شده است، اظهار کرد: در حال حاضر دو سامانه در کشور برای ثبت نام داوطلبان فعال شده که یکی از آن ها سامانه سازمان سنجش آموزش کشور است که داوطلبان برای تحصیل در دانشگاه های دولتی و غیرانتفاعی در آن ثبت نام می کنند و سامانه دیگر مربوط به دانشگاه آزاد اسلامی است.

لزوم درج نوع و معدل دیپلم در فرم ثبت نام رییس مرکز سنجش و پذیرش و امور فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد ضمن بیان اینکه داوطلبان متقاضی تحصیل در مقاطع کاردانی پیوسته و ناپیوسته و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته در دانشگاه آزاد (بدون کنکور) تا دوم شهریور فرصت دارند نسبت به ثبت نام در سامانه www.

azmoon.

org اقدام کنند، افزود: لازم است داوطلبین نوع دیپلم و معدل کتبی دیپلم خود را به صورت صحیح در فرم ثبت نام ذکر کنند.

وی در ادامه تصریح کرد: داوطلبان دیپلم فنی و حرفه ای و یا کاردانش نظام آموزشی جدید 3-3-6 و دیپلمه های فنی و حرفه ای و کاردانش نظام قدیم هنرستان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت «پذیرش بدون کنکور» دانشگاه آزاد در 4 مقطع/ زمان اعلام نتیجه و آغاز کلاسها

ظرفیت «پذیرش بدون کنکور» دانشگاه آزاد در 4 مقطع/ زمان اعلام نتیجه و آغاز کلاسها