مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 مرداد 1399 ساعت 06:452020-08-02اقتصادي

حفر چهار حلقه چاه کمکی در مهر شهر/مشکل کم آبی منطقه مرتفع شد


مدیرآبفای شهرستان کرج با اشاره به مشکل کم آبی و قطعی آب در مهرشهر کرج، اضافه کرد: چهار حلقه چاه جدید کمکی در این منطقه وارد چرخه تولید شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، شهرام حافظ، مدیرآبفای شهرستان کرج، امروز در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه کاهش تنش آبی رخ داده در مهرشهر در دستورکار قرار دارد، گفت: با توجه به تشدید قطعی برق ظرف ده روز گذشته و خاموشی روزانه حدود 30حلقه از چاه های تأمین آب در مناطق جنوبی اتوبان، مشترکین شرکت آب وفاضلاب تحت پوشش مهر شهر دچار افت فشار ودر ساعاتی قطع آبی می شد.

مدیرآبفای شهرستان کرج بیان کرد: با اعزام تانکرهای آبرسانی سعی در حل موقتی نیازهای ضروری به عمل آمد، همچنین با همکاری و مساعدت مدیران مربوطه اقدام به حفر 4 حلقه چاه کمکی در منطقه عمومی مهر شهرکرده و این چهار حلقه چاه وارد مدارد تولید شدند، تا در مواقع قطع برق وکاهش تولید بتوان نیاز آبی مشترکین را جبران کنند.

حافظ افزود: پروژه مذکور ظرف 3 روز کاری توسط اکیپ های عملیاتی شرکت به صورت شبانه روزی انجام شده و علاوه بر انجام عملیات اتصالات سر چاهی و نصب تجهزات مربوطه ،حدود 550 متر لوله گذاری اجرا شد و وارد مدار شد.

با توجه به اهمیت کنترل کیفی آب کلیه آزمایشات لازم برروی آب  قبل از بهره برداری ازسوی مدیریت کنترل کیفی شرکت انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفر چهار حلقه چاه کمکی در مهر شهر/مشکل کم آبی منطقه مرتفع شد

حفر چهار حلقه چاه کمکی در مهر شهر/مشکل کم آبی منطقه مرتفع شد