مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 مرداد 1399 ساعت 08:252020-08-02سياسي

زندانیان جرایم غیر عمد همزمان با عید غدیر آزاد می شوند


همزمان با فرا رسیدن عید امامت و ولایت تعدادی از زندانیان جرایم غیر عمد مالی از محل کمک های موقوفات و خیرین آزاد می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید عباس موسوی ظهر یکشنبه در نشست مشترک شورای خیرین استان فارس که با حضور مدیرکل و معاونین سازمان زندان های استان فارس برگزارشد؛ با اعلام این مطلب گفت: مسلماً یکی از رسالت های اصلی ندامتگاه ها اصلاح و تربیت است که باید به آن توجه فراوان داشت.

وی افزود: آموزش زندانیان و اصلاح و تربیت مجرمین نقش اساسی در جلوگیری از ارتکاب جرم دارد و هر چه مبانی تربیتی و آموزشی در زندان ها افزایش یابد و قوی تر شود قطعاً شاهد کاهش جرم خواهیم بود.

مدیرکل اوقاف فارس ادامه داد: متأسفانه بسیاری از این افراد به دلیل اینکه به لحاظ اجتماعی با مشکلاتی مواجه بوده اند و از امور معنوی فاصله داشته اند در زندگی خود نا آگاهانه مرتکب جرم شده اند و همانطور که مشاوران و متخصصان بر آموزش و تربیت یکایک افراد جامعه تاکید دارند؛ با آموزش های فرهنگی قرآنی و اصول تربیت اسلامی نیز می توان رویکردهای اخلاقی در میان زندانیان و مجرمین ایجاد کرد که موجبات تغییر در رفتارها و شیوه زندگی شأن پدید آورد.

موسوی با اشاره به اینکه اقدامات مؤثری به همین منظور و از سال های گذشته با همکاری سازمان اوقاف و امور خیریه و سازمان ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زندانیان جرایم غیر عمد همزمان با عید غدیر آزاد می شوند

زندانیان جرایم غیر عمد همزمان با عید غدیر آزاد می شوند