مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 مرداد 1399 ساعت 09:152020-08-02سياسي

روایت تازه از سخنان احمدی نژاد پس از قهر 11روزه


نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی گفت: امروز دولت صبورانه در برابر همه شکایت ها، اهانت ها و توهین هایی که به او می شود، برخورد می کند، سرش را پایین انداخته و در حد توانش کارش را انجام می دهد بنابراین سال آخر دولت دوازدهم با سال آخر دولت دهم قابل مقایسه نیست .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از برنا، محمدرضا خباز نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی گفت: در مقایسه سال آخر احمدی نژاد با سال آخر روحانی شرایط بسیار متفاوتی دارد و نمی‌شود این دو را به صورت کامل با یکدیگر مقایسه کرد زیرا در زمان دولت دهم نه تحریم به این شدت داشتیم و نه کرونا وجود نداشت.

کرونایی که هم از نظر اقتصادی شرایط بسیار نامناسبی را به وجود آورده و هم از نظر اجتماعی و فرهنگی گرفتاری‌هایی را به وجود آورده است.

این شرایط برای احمدی نژاد نبود.

البته تحریم بودیم و احمدی‌نژاد هم در جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام، در حضور مرحوم هاشمی رفسنجانی و تیم اقتصادی‌اش اعلام کرد تحریم‌ها اداره کشور را برای ما سخت و مشکل کرده است اما به این شدت نبود.

این عضو حزب اعتماد ملی افزود: البته احمدی‌نژاد نسبت به کسانی که به او خدمت کردند، بی‌وفایی کرد.

به خاطر دارم وقتی در مجلس هشتم بودیم و او حدود 11 روز خانه‌نشینی و عزلت‌گزینی را انتخاب کرده بود، به صورت غیررسمی سه نفر از نمای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت تازه از سخنان احمدی نژاد پس از قهر 11روزه

روایت تازه از سخنان احمدی نژاد پس از قهر 11روزه