مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 مرداد 1399 ساعت 09:152020-08-02سياسي

نارضایتی مردمی از دفع زباله در کرج/لزوم دفن بهداشتی زباله ها


دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز با اشاره به نارضایتی مردمی از دفع زباله در کرج بر لزوم دفن بهداشتی زباله ها تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسن مددی ظهر امروز به منظور حل مشکلات مرکز دفن زباله کرج از این مکان بازدید کرد و گفت: طبق گزارش های دریافتی اطلاعاتی در خصوص نارضایتی مردمی از محل و روند دفع زباله در کرج واصل شد که برای حل این موضوع امروز از این محل بازدید شد.

وی افزود: در این بازدید دستورات لازم به مسئولان شهری در خصوص پیش بینی محل دیگری در استان برای دفن زباله ها به صورت بهداشتی صادر و پیشنهاد شد در انتخاب مدیر عامل مرکز پسماند توسط شهردار تسریع و ثبات مدیریت در مرکز مذکور در دستور کار قرار گیرد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز تسریع در بازسازی و تعمیر مرکز بازیافت برای تفکیک زباله های قابل بهره برداری و جلوگیری از افزایش و گسترش آلودگی های زیست محیطی ناشی از انتشار گازهای گلخانه ای را از دیگر موارد مطرح شده در این بازدید عنوان کرد.

مددی اضافه کرد: دفن بهداشتی زباله ها و تصفیه شیرابه های موجود، کنترل افزایش زاد و ولد سگ های ولگرد در مرکز نگهداری و کنترل بیماری های قابل انتقال از حیوانات به انسان، استحصال گازهای گلخانه ای و مطالعه برای کنترل آنها و استفاده از دستاوردهای شرکت های دانش بنیان است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نارضایتی مردمی از دفع زباله در کرج/لزوم دفن بهداشتی زباله ها

نارضایتی مردمی از دفع زباله در کرج/لزوم دفن بهداشتی زباله ها