مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 مرداد 1399 ساعت 09:202020-08-02اقتصادي

25 هکتار گلخانه در استان زنجان اجرا می شود


رییس سازمان جهاد کشاورزی زنجان، با بیان اینکه در سالجاری 25 هکتار گلخانه در استان زنجان اجرا می شود،گفت: برای نخستین بار کشت موز به صورت گلخانه ای در طارم انجام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جواد تاراسی ظهر یکشنبه در جلسه کار گروه کشاورزی در محل استانداری زنجان، با بیان اینکه توسعه واحدهای گلخانه های جزو برنامه مهم جهاد کشاورزی استان در سال جهش تولید است، گفت: در حال حاضر چهار مجتمع گلخانه ای در استان در حال احداث است.

وی با بیان اینکه در سالجاری 25 هکتار گلخانه در استان اجرا می شود، اظهار کرد: برای توسعه باغات در اراضی شیبدار پیگیری های که انجام می شود 95 درصد انجام شده است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی زنجان، با بیان اینکه در سالجاری 135 واحد گلخانه ای با سطح 139 هکتار در استان زنجان به بهره برداری می رسد، گفت: دو هزار و 800 تن توت فرنگی و انواع محصولات کشاورزی تولید می شود.

تاراسی با بیان اینکه طی سال گذشته 10 واحد گلخانه ای با اعتبار 8.

5 میلیارد تومان با پرداخت تسهیلات بانکی یارانه دار در استان ایجاد شد، گفت: برای سال آینده 50 هکتار توسعه واحدهای گلخانه ای در استان جزو برنامه ها است.

وی با بیان اینکه برای راه اندازی و تجهیز هر هکتار واحد گلخانه پنج تا 6 میلیارد تومان هزینه نیاز است، ابراز کرد: سه هزار نفر در استان در زمینه کشت محصول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

25 هکتار گلخانه در استان زنجان اجرا می شود

25 هکتار گلخانه در استان زنجان اجرا می شود