مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 مرداد 1399 ساعت 10:002020-08-02اقتصادي

توجه به بازار سرمایه، بهترین راهکار تٔأمین منابع مالی صنایع قزوین است


معاون امور اقتصادی استاندار قزوین گفت: در شرایط فعلی کشور، بهترین و عاقلانه ترین راهکار برای تامین مالی بنگاه های اقتصادی استان، توجه به بازار سرمایه و حرکت به سمت بورس است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، عیسی قبادی معاون امور اقتصادی استاندار قزوین در جلسه بهره گیری بنگاه های صنعتی و معدنی استان قزوین از ابزارهای نوین تأمین مالی، افزود: در این شرایط توجه به تولیدات استراتژیک کشور هم از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و باید بورس کالاهای تخصصی هم در این حوزه ورود کند.

وی گفت: باید در این شرایط تمام ذهن و توجه ما برای حرکت به سمت بازار سرمایه و بورس و کشف راهکارهای جدید برای رفع مشکل نقدینگی واحدهای تولیدی باشد.

این مسؤول افزود: نزدیک به 600 تا 700 واحد بزرگ در استان داریم که باید بخشی از آنها را برای حرکت به سمت بازار سرمایه تشویق کنیم.

قبادی با بیان اینکه باید توجه به شبکه بانکی را برای پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی کمتر کنیم، افزود: بانک ها به دلیل موانع قانونی از شرایط مساعدی برای پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی برخوردار نیستند و آنچنانکه باید در حوزه تولید نمی توانند نقش آفرینی جدی باشند بنابراین باید به سمت بازار سرمایه حرکت کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه به بازار سرمایه، بهترین راهکار تٔأمین منابع مالی صنایع قزوین است

توجه به بازار سرمایه، بهترین راهکار تٔأمین منابع مالی صنایع قزوین است