مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 مرداد 1399 ساعت 10:452020-08-02فناوري

طراحی و اجرا 430 کیلومتر شبکه و کابل نوری در مناطق مختلف دور افتاده استان کرمان


مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان از روند اجرایی فاز اول پروژه توسعه ارتباطات روستایی (تار) دریجان و مرغک بازدید کرد.

- ایسنا/کرمان مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان از روند اجرایی فاز اول پروژه توسعه ارتباطات روستایی (تار) دریجان و مرغک بازدید کرد.

مسعود الهامی در حاشیه بازدید میدانی از روند پیشرفت پروژه اتصال روستاها و مراکز مخابراتی مناطق کمتر برخوردار به شبکه فیبر استان اعلام کرد: اهمیت اجرای این پروژه در راستای توسعه پهن باند روستایی و حفظ یکپارچگی شبکه ملی اطلاعات بسیار مهم و شایان توجه است.

وی افزود: در راستای افزایش بهره وری در استفاده از زیرساخت های ارتباطی موجود در استان و ارتقاء شاخص های کیفی سرویس های ارتباطی مناطق محروم، طراحی و اجرا 430 کیلومتر شبکه و کابل نوری در مناطق مختلف دور افتاده استان در دستور کار قرار گرفته که با اتمام این پروژه ضمن تکمیل زیرساخت های شبکه ملی اطلاعات نیازمندی های مردم در بخش خدمات الکترونیکی از جمله آموزش، کسب و کار و اقتصاد، سلامت و بانکداری الکترونیکی در مناطق نیازمند مرتفع می شود.

الهامی افزود: اجرای فیبر گذاری برای تامین زیرساخت های امن و پایدار ارتباطی مناطق محروم استان در فاز اول این پروژه با پیمانکاری مخابرات استان به طول بیش از 430 کیلومتر با اع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طراحی و اجرا 430 کیلومتر شبکه و کابل نوری در مناطق مختلف دور افتاده استان کرمان

طراحی و اجرا 430 کیلومتر شبکه و کابل نوری در مناطق مختلف دور افتاده استان کرمان