مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 مرداد 1399 ساعت 13:052020-08-02سياسي

مردم روستای اوان از منافع طرح های گردشگری برخوردار می شوند


نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: با جذب سرمایه گذار جدید برای اجرای طرح گردشگری در «دریاچه اوان» منطقه الموت مردم روستا نیز از منفعت طرح برخوردار خواهند شد.

- قزوین- نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: با جذب سرمایه گذار جدید برای اجرای طرح گردشگری در دریاچه اوان منطقه الموت مردم روستا نیز از منفعت طرح برخوردار خواهند شد.

لطف الله سیاهکلی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: اقتصاد نفتی در کشور در دهه های گذشته موجب شد تا از بسیاری از ظرفیت های ارزشمند خود که می توانست به اقتصاد و اشتغال و درآمدزایی کمک کند غافل شویم و تنها با فروش نفت که سرمایه های ملی است مدیریت کشور را پیش بردیم.

وی اضافه کرد: امروز که شرایط تحریم ها موجب شده از فروش نفت هم چشم پوشی کنیم بهترین فرصت برای اجرای اقتصاد مقاومتی و بهر ه گیری از سایر ظرفیت های مغفول مانده کشور مانند گردشگری است.

عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در استان قزوین با تنوع اقلیمی و منابع طبیعی خدادادی در همه شهرستان ها قادریم با یک برنامه ریزی اصولی و منطقی با کمک بخش خصوصی طرح های خوبی را اجرا کنیم و به دستاوردهای مطلوبی هم برسیم و مردم محلی را نیز از این طرح ها بهره مند کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم روستای اوان از منافع طرح های گردشگری برخوردار می شوند

مردم روستای اوان از منافع طرح های گردشگری برخوردار می شوند