مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مرداد 1399 ساعت 03:252020-08-03اقتصادي

اختیاری که اجباری است؟!/ پول ندهید ثبت نام نمی کنیم


همه ساله یکی از تکراری ترین موضوعات روز در بین خانواده ها پیش از آغاز سال تحصیلی جدید بحث ثبت نام و دریافت شهریه در مدارس دولتی با عناوین مختلف بوده که این موضوع به دغدغه اصلی خانواده ها تبدیل می شود.

- خبرگزاری فارس؛ اردبیل ـ مهران عقلمند: همه ساله یکی از تکراری ترین موضوعات روز در بین خانواده ها پیش از آغاز سال تحصیلی جدید بحث ثبت نام و دریافت شهریه در مدارس دولتی با عناوین مختلف بوده که این موضوع به دغدغه اصلی خانواده ها تبدیل می شود و برخی از خانواده ها نیز به دلیل وضعیت بد اقتصادی از پرداخت هزینه به مدارس دولتی با مشکل جدی مواجه می شوند.

شاید یکی از تکراری ترین جملاتی که پیش از آغاز سال تحصیلی به گوش همه رسیده و در رسانه های مختلف از زبان مسؤولان آموزش و پرورش شنیده می شود این جملات باشد که دریافت شهریه اجباری از سوی مدارس دولتی تخلف است ، دریافت کمک به مدرسه از والدین اختیاری است ، مدارس دولتی حق دریافت شهریه اجباری را ندارند ، و… اما جملاتی که عملا بر روی کاغذ مانده و به هیچ عنوان اجرایی نمی شود و همه ساله شاهد دریافت شهریه در مدارس دولتی با عناوین مختلف هستیم.

  طبق اصل سی ام قانون اساسی، دولت موظف است وسایل آموزش و پرورش رایگان را برای همه ملت تا پایان دوره متوسطه فراهم سازد و وسایل تحصیلات عالی را تا سر حد خودکفای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختیاری که اجباری است؟!/ پول ندهید ثبت نام نمی کنیم

اختیاری که اجباری است؟!/ پول ندهید ثبت نام نمی کنیم