مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مرداد 1399 ساعت 05:502020-08-03اقتصادي

اصلاح 17 هزار متر شبکه فشار متوسط هوایی روستاهای کالپوش


طرح بهینه سازی 17 هزار متر شبکه فشار متوسط هوایی روستاهای منطقه کالپوش تا پایان شهریورماه انجام می شود.

- عباسعلی اسماعیلی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: طرح بهینه سازی 17 هزار متر شبکه فشار متوسط هوایی فیدر رضوان و دانیال مربوط به روستاهای منطقه کالپوش این شهرستان تا پایان شهریورماه انجام خواهد شد.

  وی بیان کرد: توسعه شبکه فشار ضعیف هوایی به منظور تأمین برق متقاضیان سطح شهرستان، احداث شبکه روشنایی معابر، بهسازی شبکه های توزیع برق در راسـتای افزایش پایداری خطوط برق رسانی، رفع نقاط خطرآفرین، تبدیل شبکه های سیمی و فرسوده به کابل خـودنگهدار و تعویض لوازم اندازه گیری، به عنوان برنامه های پیش بینی شده محسـوب می شوند.

مدیر توزیع برق شهرستان میامی با اشاره به این که پنج هزار و 40 متر شبکه فشار ضعیف هوایی و زمینی از آغاز سال جاری تاکنون احداث شده بیان داشت: برقراری شش هزار و 660 متر شبکه 20 کیلوولت هوایی و زمینی، ازجمله طرح های به اجرا درآمده است.

اسماعیلی با بیان این که 9 ایستگاه هوایی توزیع، جهت تغذیه برق مشترکان جدید با ظرفیت یک هزار و 10 کیلوولت آمپر نصب و بهره برداری شده است، تصریح کرد: در راستای پروژه های بهینه سازی، 6 هزار و 505 متر شبکه های توزیع برق این شهرستان بهسازی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاح 17 هزار متر شبکه فشار متوسط هوایی روستاهای کالپوش

اصلاح 17 هزار متر شبکه فشار متوسط هوایی روستاهای کالپوش