مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مرداد 1399 ساعت 06:102020-08-03سياسي

تصمیم چندین حزب اپوزیسیون ونزوئلا برای شرکت نکردن در انتخابات پارلمانی


بیانیه منتشر شده از مرکز ملی ارتباطات رهبر اپوزیسیون ونزوئلا، خوان گوایدو اعلام کرد، تعدادی از احزاب اپوزیسیون در ونزوئلا در انتخابات مجلس ونزوئلا که قرار است 6 دسامبر (16 آذر) برگزار شود، - بیانیه منتشر شده از مرکز ملی ارتباطات رهبر اپوزیسیون ونزوئلا، خوان گوایدو اعلام کرد، تعدادی از احزاب اپوزیسیون در ونزوئلا در انتخابات مجلس ونزوئلا که قرار است 6 دسامبر (16 آذر) برگزار شود، شرکت نخواهند کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، بیانیه روز یکشنبه حزب اپوزیسیون ونزوئلا با اشاره به اینکه 27 حزب اجماعاً به توافق رسیده اند در انتخابات شرکت نکنند، اظهار کرد: احزاب دموکراتیک ونزوئلا به تمام بخش های اجتماعی و سیاسی کشور فراخوان داده اند که برای نجات ونزوئلا، یک حمله جدید دموکراتیک ترتیب دهند.

انتخابات پیشین پارلمان ونزوئلا در سال 2015 برگزار شد؛ اختیارات کنونی مجلس ملی این کشور در دسامبر 2020 منقضی می شود.

در ژانویه 2019، رهبر اپوزیسیون خوان گوایدو که در آن زمان ریاست مجلس ملی ونزوئلا را بر عهده داشت، در تلاش برای پایین کشیدن نیکولاس مادورو، رییس جمهور ونزوئلا از قدرت، خود را رییس جمهور موقت معرفی کرد.

آمریکا و چندین کشور دیگر طرف او را گرفتند، در حالی که روسیه، چین و ترکیه از مادورو حمایت کرده و او را به عنوان تنها رییس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصمیم چندین حزب اپوزیسیون ونزوئلا برای شرکت نکردن در انتخابات پارلمانی

تصمیم چندین حزب اپوزیسیون ونزوئلا برای شرکت نکردن در انتخابات پارلمانی