مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مرداد 1399 ساعت 06:452020-08-03اقتصادي

شیرجه مرگ


مدیر امور بهره برداری از سد الغدیر ساوه نسبت به شناکردن در سد حتی با وجود شناگر بودن هشدار داد و شیرجه زدن در دریاچه سد را شیرجه در آغوش مرگ دانست.

- ایسنا/مرکزی مدیر امور بهره برداری از سد الغدیر ساوه نسبت به شناکردن در سد حتی با وجود شناگر بودن هشدار داد و شیرجه زدن در دریاچه سد را شیرجه در آغوش مرگ دانست.

سید جلال شاهرخ در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: با شروع فصل گرما و گرایش خانواده ها به حضور در مناطق گردشگری بدیهی است که آمار مراجعه کنندگان به محوطه دریاچه سد نیز افزایش یافته است.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط آبی و حجم مناسب سد و در نتیجه گسترش مساحت دریاچه، جاذبه زیادی برای استفاده از این فضا برای تفریح در میان خانواده ها ایجاد شده است که این مراجعات در ایام تعطیل و آخر هفته به اوج خود می رسد.

در عین حال طی سنوات گذشته به دلیل عدم آگاهی افراد یا سهل انگاری و ماجراجویی برخی مراجعه کنندگان و ورود آنها به داخل دریاچه سد، متاسفانه شاهد اتفاقات ناگوار و صحنه های بسیار دردناک بوده ایم که در برخی موارد هم این اتفاقات در مقابل دیدگان خانواده قربانیان رخ داده است.

عضو هیات مدیره شرکت سهامی آب منطقه ای مرکزی در ادامه، از کلیه خانواده ها و افراد مراجعه کننده به محیط پیرامونی دریاچه سد و سایر تاسیسات آبی خواست که از هر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیرجه مرگ

شیرجه مرگ