مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مرداد 1399 ساعت 07:202020-08-03ورزشي

داروی گیاهی ترک اعتیاد ساخته شد/ تولید مکمل های غذایی ورزشکاران


رییس جهاددانشگاهی با اشاره به دستاوردهای این نهاد گفت:یکی از دستاوردهای محققان جهاددانشگاهی تولید داروی گیاهی ترک اعتیاد بوده که آماده ورود به بازار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، دکتر حمیدرضا طیبی امروز در نشستی خبری به مناسبت سالگرد جهاددانشگاهی ضمن تبریک اعیاد قربان، غدیر و روز خبرنگار در ارتباطی آنلاین در خصوص دستاوردهای چهل ساله این نهاد سخنرانی کرد.

رییس جهاددانشگاهی با اشاره به مهم ترین ماموریت های جهاددانشگاهی در 40 سال فعالیت گفت: اثبات توان کشور در رسیدن به پیشرفت و توسعه با فعالیت های شاخص علمی و فناوری، ساختار سازی های فرهنگی و آموزشی از جمله اهداف جهاددانشگاهی به شمار می رود.

وی با اشاره به دیگر ماموریت های جهاددانشگاهی گفت:ایجاد خودباوری در مردم، ترویج فرهنگ و مدیریت جهادی و کارآمدی، تامین برخی از نیازهای جامعه و صنعت در حوزه های مختلف از دیگر اهداف جهاد دانشگاهی به شمار می رود.

طیبی با تاکید بر اینکه فکر می کنم تاکنون در جهاد به وظایف خود به خوبی عمل کرده ایم، خاطرنشان کرد: فعالیت های جهاددانشگاهی در زمینه به نتیجه رسیدن دستاوردهای فناورانه تا پایان سال قبل گواه بر این موضوع است.

وی با بیان اینکه کل پروژه های فناورانه جهاددانشگاهی تا سال 98 برابر با 13هزار و 473 پروژه بوده است، بیان کرد: از این تعداد بیش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داروی گیاهی ترک اعتیاد ساخته شد/ تولید مکمل های غذایی ورزشکاران

داروی گیاهی ترک اعتیاد ساخته شد/ تولید مکمل های غذایی ورزشکاران