مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مرداد 1399 ساعت 08:552020-08-03فرهنگي

نمایش آنلاین ماهانه 16 فیلم کوتاه منتخب


پنجشنبه هر هفته، چهار فیلم از تولیدات انجمن با عنوان مجموعه «چهار ایده، چهار فیلم»،  ازطریق دو پلتفرم «ودیو» و «هاشور» به نمایش درمی آید.

- پنجشنبه هر هفته، چهار فیلم از تولیدات انجمن با عنوان مجموعه چهار ایده، چهار فیلم ،  ازطریق دو پلتفرم ودیو و هاشور به نمایش درمی آید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، 4 فیلم برگزیده انجمن تحت عنوان مجموعه چهار ایده، چهار فیلم ، پنجشنبه هر هفته از طریق پلت فرم های هاشور و ودیو برای علاقه مندان به نمایش گذاشته می شود.

مخاطبان با خرید اشتراک ماهیانه در این پلت فرم ها می توانند 16 فیلم کوتاه انجمن و سایر آثار کوتاه و مستند موجود در آن ها را تماشا کنند.

تاکنون و در اولین هفته اکران، فیلم های باگ به کارگردانی کیوان محسنی، پل ساخته وحید حسن زاده، باران آهسته می بارد به کارگردانی سعید نجاتی و بلندگو ساخته بهنام اسداللهی، توسط انجمن در این سایت ها نمایش داده شده اند.

همچنین فیلم های من قدیمی هستم به نویسندگی و کارگردانی مشترک عادل تبریزی و ایران انتظام، چندش به نویسندگی و کارگردانی رضا نجاتی، مانع بسته شدن درب نشوید به کارگردانی یاسمین ریزان و دزدانه ساخته مهران امیری حسینی از روز پنجشنبه 16 مردادماه در دسترس علاقه مندان قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایش آنلاین ماهانه 16 فیلم کوتاه منتخب

نمایش آنلاین ماهانه 16 فیلم کوتاه منتخب