مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مرداد 1399 ساعت 09:102020-08-03سياسي

فتحی: نظر ستاد ملی کرونا در خصوص برگزاری کنکور فصل الخطاب است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محسن فتحی با اشاره به حواشی ایجاد شده پیرامون برگزاری کنکور، گفت: به نوعی آینده شغلی حدود 900 هزار نفر به برگزاری کنکور بستگی دارد، - عضو کمیسیون بهداشت با اشاره به حواشی ایجاد شده پیرامون برگزاری کنکور گفت: ستاد ملی ستاد ملی مقابله با کرونا پس دریافت گزارش های کارشناسی از مجلس و سایر نهاد های کارشناسی، نظر قاطع خود را اعلام کرده و همه نیز مطیع آن باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محسن فتحی با اشاره به حواشی ایجاد شده پیرامون برگزاری کنکور، گفت: به نوعی آینده شغلی حدود 900 هزار نفر به برگزاری کنکور بستگی دارد، از این رو نباید فضای قبل از آزمون را به نحوی ملتهب کنیم که داوطلبان و خانواده ها به تنها چیزی که فکر نکنند اصل آزمون باشد.

نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضرورت ایجاد آرامش در میان داوطبان کنکور، افزود: همانطور که مقام معظم رهبری نحوه برگزاری مراسم عزاداری ایام ماه محرم را منوط به لحاظ نظر ستاد ملی مقابله با کرونا کرده است، برای برگزاری کنکور هم باید به همین شیوه نظر ستاد لحاظ شود.

معتقدم ستاد ملی مقابله با کرونا باید پس دریافت گزارش های کارشناسی از مجلس و سایر نهادها، نظر قاطع خود را در این خصوص اعلام کرده و همه نیز مطیع آن با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فتحی: نظر ستاد ملی کرونا در خصوص برگزاری کنکور فصل الخطاب است

فتحی: نظر ستاد ملی کرونا در خصوص برگزاری کنکور فصل الخطاب است