مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مرداد 1399 ساعت 09:552020-08-03سياسي

مراسم خداحافظی سفیر ایران در عمان/تعمیق روابط میان تهران و مسقط


سفیر ایران در عمان در مراسم پایان کار خود، گفت: روابط میان تهران و مسقط از لحاظ فرهنگی، سیاسی و اقتصادی گسترده شده و امیدواریم در دوران سفیر جدید گسترده تر شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مراسم خداحافظی و قدردانی از زحمات حجت الاسلام نوری شاهرودی سفیر ایران در سلطنت عمان روز گذشته (یکشنبه) با حضور دیپلمات ها و روسای نمایندگی های ایران در سفارت کشورمان در مسقط برگزار شد.

نوری شاهرودی در این مراسم، گفت: خوشبختانه قدم های خوبی در زمینه های مختلف بین ایران و عمان برداشته شده است که نزدیکی دو کشور دوست و همسایه را در پی داشته و به تعمیق همکاری های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و غیره منجر شده است.

وی افزود: از آن جا که سفیر آتی کشورمان به شدت علاقه مند به توسعه و گسترش روابط میان ایران و عمان است، امیدوارم این مسیر تداوم یافته و کارهایی که به دلیل شیوع جهانی ویروس کرونا به تاخیر افتاده و یا متوقف شده است، ادامه پیدا کند.

عباس عبدالخانی رایزن بازرگانی سابق ایران در مسقط به مناسبت پایان ماموریت سفیر ایران در مسقط، گفت:در دوره ماموریت نوری شاهرودی در سلطنت عمان، شاهد تحکیم و ارتقای سطح روابط اقتصادی و تجاری بین دو کشور و نیز تقویت زیر ساخت های مهم تجاری فیمابین از جمله ناوگان حمل و نقل دریایی و هوایی بودیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم خداحافظی سفیر ایران در عمان/تعمیق روابط میان تهران و مسقط

مراسم خداحافظی سفیر ایران در عمان/تعمیق روابط میان تهران و مسقط