مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مرداد 1399 ساعت 10:102020-08-03اقتصادي

آمادگی فارس برای حمایت از سرمایه گذاری در برق خورشیدی


رییس کمیسیون انرژی، محیط زیست، پتروشیمی و صنایع پالایشی اتاق بازرگانی فارس از آمادگی این اتاق و منطقه ویژه اقتصادی شیراز برای حمایت و هدایت علاقه مندان به سرمایه گذاری در حوزه برق خورشیدی خبر داد.

- ایسنا/فارس رییس کمیسیون انرژی، محیط زیست، پتروشیمی و صنایع پالایشی اتاق بازرگانی فارس از آمادگی این اتاق و منطقه ویژه اقتصادی شیراز برای حمایت و هدایت علاقه مندان به سرمایه گذاری در حوزه برق خورشیدی خبر داد.

نادر طیبی دوشنبه 13 مرداد در جلسه کمیسیون انرژی، محیط زیست، پتروشیمی و صنایع پالایشی که به صورت وبینار برگزار شد، بیان کرد: در حوزه انرژی های تجدیدپذیر در استانداری فارس طرح های تهیه شده و این بحث مورد توجه قرار گرفته اما موضوع جذب سرمایه گذار برای عملیاتی شدن این طرح ها مورد غفلت قرار گرفته است.

او با بیان اینکه باید برای جذب سرمایه گذار برای این طرح ها برنامه ریزی شود، افزود: با وجود تحریم ها و محدویت های تامین تجهیزات، هزینه ورود پنل های خورشیدی به کشور بسیار بالاست و همین موضوع سرمایه گذاری در این حوزه را با مشکل روبرو کرده است.

طیبی با اشاره به آمادگی اتاق بازرگانی فارس برای ارائه راهنمایی و همراهی با سرمایه گذاران در حوزه تولید برق خورشیدی اضافه کرد: علاوه بر اتاق بازرگانی فارس در منطقه ویژه اقتصادی شیراز نیز ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی فارس برای حمایت از سرمایه گذاری در برق خورشیدی

آمادگی فارس برای حمایت از سرمایه گذاری در برق خورشیدی