مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مرداد 1399 ساعت 13:102020-08-03سياسي

گام دوم رزمایش مؤمنانه فقط در بسته های غذایی منحصر نمی شود


نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: کمک رسانی در گام دوم رزمایش مؤمنانه فقط در بسته های غذایی منحصر نمی شود بلکه برای تأمین نیازمندی های آنها در صحنه هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد نبی موسوی فرد ظهر امروز در خصوص آغاز گام دوم رزمایش مؤمنانه در خوزستان، اظهار کرد: دهه ولایت، عید سعید قربان و بزرگ ترین عید از اعیاد اسلامی و عید سعید غدیر خم سالروز انتصاب امیرالمؤمنین (ع) به عنوان خلیفه بلافصل و بالحق پیامبر اکرم (ص) را تبریک و تهنیت عرض کرده و امیدوارم که خداوند متعال توفیق تبعیت از فرامین حضرتش را به ما کرامت بفرماید.

وی افزود: استان خوزستان جزو پیشتازان در هشت سال دفاع مقدس است که نیاز بود مردم ولایتمدار در صحنه باشند و در میادین گوناگون خوب درخشیدند و به گونه ای که امام راحل فرمودند خوزستان دین خود را به اسلام ادا کرد .

موسوی فرد در ادامه خبر داد: در زمینه کمک های مؤمنانه در مرحله اول که مقام معظم رهبری در نیمه شعبان که فرمان صادر کردند تا مردم و دستگاه های مختلف برای کمک به نیازمندان به صحنه بیایند، با توجه اینکه بخش قابل توجهی از مردم در ایام شیوع بیماری آسیب دیدند باید به شکلی با توجه به اینکه دستور دین است در کنار نیازمندان باشیم که در مقطع اول این اتفاق رخ داد و در نوبت دوم که حضرت آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گام دوم رزمایش مؤمنانه فقط در بسته های غذایی منحصر نمی شود

گام دوم رزمایش مؤمنانه فقط در بسته های غذایی منحصر نمی شود