مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مرداد 1399 ساعت 14:252020-08-03اقتصادي

پرداخت بیش از 700 میلیون تومان یارانه به نشریات خراسان شمالی


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: از سال 95 تا کنون افزون بر 700 میلیون تومان یارانه به نشریات استان تعلق گرفته است.

  - ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: از سال 95 تا کنون افزون بر 700 میلیون تومان یارانه به نشریات استان تعلق گرفته است.

  حسین فرخنده 13 مرداد ماه در نشست اصحاب رسانه و خبرنگاران استان با استاندار خراسان شمالی ادامه داد: شاهد رشد قابل توجهی در حوزه نشریات الکترونیکی در استان هستیم این نشریات از سال 94 با صدور مجوز چهار نشریه پا به عرصه گذاشته و امروز این تعداد به 14 نشریه الکترونیکی افزایش یافته است.

وی ادامه داد: راه اندازی سامانه ثبت آگهی های دولتی از اقدامات ویژه در سال گذشته بود که موجب توزیع عادلانه این آگهی ها بین نشریات شد.

فرخنده خاطرنشان کرد: نقطه عطف وحدت همکاری خبرنگاران در ایام شیوع بیماری کرونا بود که نقش موثری در ابهام زدایی و شایعه زدایی داشتند.

حامد مسعودی فر، سرپرست روابط عمومی، تشریفات و امور بین الملل استانداری خراسان شمالی نیز در این جلسه اظهار کرد: خبرنگاران همیشه نقشی موثر در توسعه دارند و مسئولان را متوجه کمبودها و نداشته های استان می کنند وی ادامه داد: نقش خبرنگاران در اتفاقات خوب استان بی بدیل بود و با همراهی مسئولان اتفاقات خوبی در راستای توسعه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت بیش از 700 میلیون تومان یارانه به نشریات خراسان شمالی

پرداخت بیش از 700 میلیون تومان یارانه به نشریات خراسان شمالی