مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مرداد 1399 ساعت 03:152020-08-03سياسي

عید غدیر متعلق به همه مسلمانان است/ نشانه ولایتمداری مهربانی و عدالت گستری است


امام جمعه گنبدکاووس با اشاره به اینکه برای اثبات ولایتمداری باید به اعمال خود بنگریم، گفت: اشاعه مهربانی و تحقق عدالت اجتماعی نشانه های ولایتمداری است.

- حجت الاسلام محمود ترابی امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گنبدکاووس با اشاره به فرا رسیدن دهه امامت و ولایت و اعیاد سعید قربان و غدیر، اظهار کرد: این ایام روزهای تبریک و شادباش و مهربانی است و آنچه باید به کالبد خسته و رنجور جامعه که از بیماری کرونا آسیب دیده تزریق شود امید و شادمانی است.

وی با بیان اینکه عید غدیر خم متعلق به همه مسلمانان است، افزود: همه مسلمانان در بزرگداشت اعیاد اسلامی با شادمانی و سرور گام برداشته و محبت خود را به نبی مکرم اسلام (ص) و خاندان پاک ایشان ابراز می کنند.

امام جمعه گنبدکاووس با تاکید بر اینکه غدیر تبلور حاکمیت عدل و ولایت الله است، خاطرنشان کرد: تمسک به ولایت امیرالمومنین علی (ع) را باید در عمل به دستورات دین مبین اسلام و گسترش مهربانی و محبت در جامعه جستجو کنیم.

ترابی تلاش برای برقراری عدالت و تحقق منویات ولی امر مسلمین را مصداق بارز ولایت مداری و تمسک به راه مولای متقیان دانست و ادامه داد: در این عیدالله الاکبر به نظر ما بهترین کار بدون تردید شاد کردن دل های مومنین و اطعام نیازمندان و محرومان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عید غدیر متعلق به همه مسلمانان است/ نشانه ولایتمداری مهربانی و عدالت گستری است

عید غدیر متعلق به همه مسلمانان است/ نشانه ولایتمداری مهربانی و عدالت گستری است