مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مرداد 1399 ساعت 05:352020-08-04اقتصادي

صادرات آلومینیوم از فارس برای اولین بار در کشور انجام شد


با توجه به مشکلات اقتصادی موجود در کشور ،استان فارس برای اولین بار توانسته نسبت به صادرات آلومینیوم اقدام کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عنایت الله رحیمی پیش از ظهر سه شنبه در کارگروه توسعه صادرات استان بیان کرد: استان فارس در سال جهش تولید توانست با توجه به محدودیت هایی که در حوزه های مختلف وجود دارد باز هم نسبت به صادرات آلومینیوم اقدام کند.

عالی ترین مقام دولت در استان فارس یادآور شد: کشور در حوزه های مختلف با مشکلاتی مواجه است با این حال از فعالین اقتصادی این انتظار وجود دارد که با درک شرایط حاضر نسبت به بهبود وضعیت جامعه در کنار سایر اقشار جامعه تلاش کنند.

استاندار فارس متذکر شد: مشکلات بین المللی باعث ایجاد جنگ اقتصادی شده و اقتصاد کشور را درگیر کرده از این رو بایستی همه آحاد جامعه در کنار یکدیگر نسبت به برطرف کردن مشکلات اقتصادی تلاش کنیم.

او ادامه داد: فعالین اقتصادی نباید تنها به مشکلات جامعه بپردازند زیرا پرداخت به اینگونه موضوعات عامل یاس و نام امیدی در جامعه خواهد شد.

استاندار فارس بر تأمین بودجه طرح های زیر ساختی تاکید کرد و افزود: یکی از طرح های توسعه ای استان طی 10 سال فقط 1 هزار و 200 میلیارد تومان اعتبار دریافت کرد اما با رایزنی هایی که صورت گرفت طی دیدار با معاون رییس جمهور 1 هزار و 200 میلیارد تومان به این پر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات آلومینیوم از فارس برای اولین بار در کشور انجام شد

صادرات آلومینیوم از فارس برای اولین بار در کشور انجام شد