مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مرداد 1399 ساعت 06:352020-08-04دانش

رقابت بیش از 3 هزار داوطلب کارشناسی ارشد در بهبهان


معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان با اشاره به شرکت 3 هزار و 221 داوطلب کارشناسی ارشد در بهبهان، گفت: در سال های گذشته آزمون ارشد تنها در دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء برگزار می شد اما امسال با توجه به شرایط، - ایسنا/خوزستان معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان با اشاره به شرکت 3 هزار و 221 داوطلب کارشناسی ارشد در بهبهان، گفت: در سال های گذشته آزمون ارشد تنها در دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء برگزار می شد اما امسال با توجه به شرایط، در دو حوزه اصلی دانشگاه صنعتی بهبهان و دانشگاه آزاد بهبهان برگزار می شود.

ساسان معتقد در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: آزمون کارشناسی ارشد بر خلاف سال های گذشته در سه روز؛ پنجشنبه (16 مرداد)، جمعه (17مرداد) و شنبه (18 مرداد) برگزار می شود.

در روز پنجشنبه در بهبهان هزار و 755 داوطلب، روز جمعه هزار و 177 داوطلب، روز شنبه 289 نفر و جمعا 3 هزار و 221 داوطلب در دو حوزه اصلی دانشگاه صنعتی بهبهان و دانشگاه آزاد بهبهان در آزمون شرکت می کنند.

وی افزود: در هر کدام از حوزه های اصلی نیز دو حوزه فرعی برگزاری آزمون وجود دارد.

در سال های گذشته آزمون ارشد تنها در دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء برگزار می شد اما امسال با توجه به شرایط، در دو حوزه اصلی دانشگاه صنعتی و دانشگاه آزاد برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت بیش از 3 هزار داوطلب کارشناسی ارشد در بهبهان

رقابت بیش از 3 هزار داوطلب کارشناسی ارشد در بهبهان