مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مرداد 1399 ساعت 08:052020-08-04اقتصادي

اجازه نمی دهیم دلالان به بازار شوک وارد کنند


معاون اقتصادی استاندار قزوین گفت: با تنظیم منطقی بازار، نظارت و توزیع مناسب کالا اجازه نخواهیم داد دلالان و سو استفاده کنندگان به بازار استان شوک وارد کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عیسی قبادی پیش از ظهر سه شنبه در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان که در استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: تولیدکنندگان فرآورده های دامی موظف هستند به میزان استفاده از نهاده های تخصیص یافته، محصول تولیدی را با قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار به دست مصرف کننده برسانند.

وی افزود: مهمترین مساله برای مدیریت ارشد استان، تنظیم بازار است و اجازه نمی دهیم افرادی با سو استفاده از موقعیت کنونی کشور به بازار شوک وارد کنند و از فرصت در اختیار بر علیه مردم استفاده کنند خرید گندم در استان قزوین 13 درصد رشد داشته است سرپرست اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان قزوین نیز گفت: تا پایان روز گذشته در مجموع 188 هزار تن گندم مازاد مصرف کشاورزان خریداری شده که نسبت به مدت مشابه قبل 13 درصد افزایش داشته است.

مهدی مظهری افزود: با توجه به این میزان خرید، رتبه استان نسبت به میانگین کشوری که هفت درصد بوده، 6 درصد بیشتر است.

وی با بیان اینکه کار خرید تضمینی گندم در سال جاری در 22 مرکز انجام می شود، گفت: در حال حاضر تا پایان روز گذشته 186 هزار و 700 تن معادل ارزش ریالی چهار هزار و 710


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجازه نمی دهیم دلالان به بازار شوک وارد کنند

اجازه نمی دهیم دلالان به بازار شوک وارد کنند