مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مرداد 1399 ساعت 11:252020-08-04اقتصادي

پیشرفت 50 درصدی طرح«ابرار» در همدان/راه های روستایی آسفالت می شود


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان گفت: طرح «ابرار» در استان همدان پیشرفت 50 درصدی داشته و امیدواریم تا انتهای فصل کاری این طرح را نهایی کنیم.

- همدان - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان گفت: طرح ابرار در استان همدان پیشرفت 50 درصدی داشته و امیدواریم تا انتهای فصل کاری این طرح را نهایی کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مصطفی پناهنده ظهر سه شنبه در نشست خبری آنلاین با خبرنگاران با بیان اینکه یکی از برنامه های جدی این مجموعه نگهداری راه ها است، افزود: در سال جاری لکه گیری و روکش آسفالت راه های شریانی کشور در دستور کار قرار گرفته که در استان همدان روکش آسفالت 220 کیلومتر راه شریانی اجرایی می شود.

وی با بیان اینکه اداره راه های روستایی به سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان محول شده است، عنوان کرد: ساخت راه های روستایی در دستور کار اداره کل راهداری است و در قالب طرح ابرار پیگیری می شود.

پناهنده با اشاره به اینکه در طرح ابرار راه های روستاهای دارای بیش از 20 خانوار به راه آسفالته تبدیل خواهد شد، ادامه داد: طرح ابرار در استان همدان پیشرفت 50 درصدی داشته و امیدواریم تا انتهای فصل کاری این طرح را نهایی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت 50 درصدی طرح«ابرار» در همدان/راه های روستایی آسفالت می شود

پیشرفت 50 درصدی طرح«ابرار» در همدان/راه های روستایی آسفالت می شود