مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مرداد 1399 ساعت 15:202020-08-04اقتصادي

کشف کارگاه تولید و توزیع عرقیات تقلبی در شیراز


معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صمت فارس از کشف کارگاه تولید و توزیع عرقیات و ترشیجات تقلبی در شیراز خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس اقتصادی خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی سازمان صمت استان فارس، محمدابراهیم صداقت با اشاره به کشف این کارگاه اظهار داشت: بازرسان این سازمان، پیرو گزارش های دریافتی در خصوص تولید و توزیع انواع عرقیات، شربت آلات و محصولات مشابه آن به بررسی و بازرسی بازار این محصولات پرداخته که طی آن انباری را که در آن به تولید این محصولات تقلبی می پرداختند، شناسایی کنند.

وی افزود: با شناسایی این انبار، هماهنگی لازم با دستگاه قضایی، تعزیرات حکومتی، عوامل پلیس امنیت اقتصادی و نمایندگان اتحادیه صنف تولیدکنندگان عرقیات شیراز به عمل آمد که با حضور این افراد و دستور معاون دادستان و معاون تعزیرات حکومتی، درب انبار بازگشایی شد.

معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صمت فارس ادامه داد: در بازرسی از این انبار تعدادی بطری خالی، لیبل، سایر ملزومات بسته بندی، بطری های پر شده و .

کشف شد.

صداقت اضافه کرد: همچنین بیش از 23 هزار لیتر عرقیات فله و بسته بندی شده، 400 لیتر انواع رنگ و اسانس برای تولید آب لیمو و شربت آلات تقلبی، یک هزار و 100 کیلوگرم انواع ترشیجات، 60 کیلوگرم رنگ تقلبی برای شربت ویمتو که ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف کارگاه تولید و توزیع عرقیات تقلبی در شیراز

کشف کارگاه تولید و توزیع عرقیات تقلبی در شیراز