مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مرداد 1399 ساعت 15:302020-08-04سياسي

کارگروه مشترک سه قوه برای رفع موانع تولید با مسئولیت جهانگیری تشکیل می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران سه قوه، عصر امروز (سه شنبه 15 مرداد) با حضور رییس جمهور، رییس قوه قضاییه، - حسن روحانی با اشاره به بیانات رهبر معظ ّم انقلاب مبنی بر لزوم تشکیل کارگروهی برای رفع موانع تولید، گفت: این کارگروه با مسوولیت معاون اول رییس جمهور و نمایندگان روسای قوه قضاییه و مجلس تشکیل و کار خود را شروع خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران سه قوه، عصر امروز (سه شنبه 15 مرداد) با حضور رییس جمهور، رییس قوه قضاییه، رییس مجلس شورای اسلامی و اعضای ستاد اقتصادی دولت، نمایندگان قوه قضاییه و مقننه در دفتر رییس جمهوری تشکیل شد.

حجت الاسلام حسن روحانی رییس جمهور در این جلسه گفت: مقام معظم رهبری در سخنرانی اخیر خود در روز عید قربان در زمینه رفع موانع تولید اشاره صریحی به لزوم تشکیل کارگروهی زیر نظر سران سه قوه برای رفع و جهش تولید داشتند که با مسوولیت معاون اول رییس جمهور و نمایندگان روسای قوه قضاییه و مجلس تشکیل و کار خود را بلافاصله شروع خواهد کرد.

روحانی گفت: مقام معظم رهبری در سخنرانی خود اصلاح ساختار بودجه، اصلاح نظام بانکی، تسهیل سرمایه گذاری و اشتغال و بهبود محیط کسب و کار را از ماموریت های اصلی این شورا برشمردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگروه مشترک سه قوه برای رفع موانع تولید با مسئولیت جهانگیری تشکیل می شود

کارگروه مشترک سه قوه برای رفع موانع تولید با مسئولیت جهانگیری تشکیل می شود