مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مرداد 1399 ساعت 17:102020-08-04اقتصادي

لزوم ارائه طرح های آموزشی پایه در فرمانداری های استان سمنان


معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار سمنان گفت: طرح های آموزشی پایه برای ارائه خدمات مطلوب و نوآوری در انجام امور به صورت ویژه در فرمانداری های استان سمنان پیگیری شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آرادان، فاطمه منصوری عصر امروز در حاشیه بازدید از فرمانداری آرادان اظهار کرد: کارشناسان فرمانداری ها با ارائه ایده های ناب در تصمیم گیری ها برای ارائه خدمات مطلوب تر به مردم منطقه مشارکت داشته باشند.

وی بیان کرد: ارائه ایده های نو و نوآوری در انجام امور می تواند در افزایش انگیزه کارکنان فرمانداری ها بسیار تأثیرگذار باشد و فرمانداران از دیدگاه های کارشناسان در رشد و بالندگی روزافزون استان نهایت بهره را ببرند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار سمنان تصریح کرد: کارکنان مجموعه های دولتی به طور ویژه در طرح های آموزشی شرکت کنند و تا پایان دوره خدمت هم باید به دنبال کسب تجربیات و مهارت برای پیشبرد امور باشیم.

منصوری اضافه کرد: روابط کاری کارکنان فرمانداری آرادان بسیار دوستانه بوده و تشویق ها و حمایت از کارمندان بر اساس عملکرد است.

وی گفت: باید تلاش کنیم تا به بهترین شکل ممکن اهداف سازمانی را انجام دهیم و موضوعات مطرح شده در ارتباط با کمبودها، به طور ویژه از سوی معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان پیگیری می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم ارائه طرح های آموزشی پایه در فرمانداری های استان سمنان

لزوم ارائه طرح های آموزشی پایه در فرمانداری های استان سمنان