مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مرداد 1399 ساعت 17:302020-08-04سياسي

دشمن سعی در کمرنگ کردن رزمایش مواسات و همدلی دارد


نماینده ولی فقیه در استان البرز گفت: دشمن سعی در کمرنگ کردن رزمایش مواسات و همدلی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی در چهارمین جلسه قرارگاه مواسات و همدلی، با بیان اینکه عید غدیر یکی از بزرگ ترین اعیاد اسلامی است، اظهار کرد: متأسفانه ما نسبت به این غافل هستیم و با اینکه در این چند سال اخیر بیشتر به آن پرداخت شده اما هنوز نسبت به معرفت غدیر ضعیف هستیم و وظایفی که نسبت به آن داریم را انجام نمی دهیم.

وی با اشاره به اینکه مواسات برای همه امت و همچنین برای مسئولان یک ویژگی به حساب می آید، گفت: با توجه در نامه 45 از نهج البلاغه درمی یابیم که مسئول در جایگاه مسئولیتی باید خودش را با مردم شریک بداند.

نماینده ولی فقیه در استان البرز با بیان اینکه دایره صدقات بسیار وسیع است، با اشاره به آیه ای از قرآن کریم، گفت: رزق فقط مادی نیست و از هر آنچه خداوند به شما داده صدقه دهید به عنوان مثال مسئول در مسئولیتی که دارد، عالمی که علم دارد و فردی که در فضای مجازی مشغول است، این ها همه برایش رزق است.

آیت الله حسینی همدانی با اشاره به آیه شریفه 271 سوره مبارکه بقره، گفت: شما با صدقه آشکار بین مردم الگوسازی و تشویق می کنید و باید این امر تبلیغ و گسترش داده شود و به صورت دائم ادامه پیدا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن سعی در کمرنگ کردن رزمایش مواسات و همدلی دارد

دشمن سعی در کمرنگ کردن رزمایش مواسات و همدلی دارد