مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مرداد 1399 ساعت 23:102020-08-04اقتصادي

ممانعت از سوختگیری خودروهای دوگانه سوز غیراستاندارد


مدیر طرح سی ان جی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گفت: به منظور افزایش ایمنی خودروها و جایگاه ها قصد داریم تا حدود یکسال آینده جایگاه های سی ان جی را هوشمند کنیم که با اجرای این طرح از سوخت گیری خودروهایی که به صورت غیرمجاز و غیر استاندارد گازسوز شده اند ممانعت خواهد شد.

- مدیر طرح سی ان جی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گفت: به منظور افزایش ایمنی خودروها و جایگاه ها قصد داریم تا حدود یکسال آینده جایگاه های سی ان جی را هوشمند کنیم که با اجرای این طرح از سوخت گیری خودروهایی که به صورت غیرمجاز و غیر استاندارد گازسوز شده اند ممانعت خواهد شد.

محمدحسین باقری در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه به منظور افزایش ایمنی تردد خودرو های سی ان جی سوز و جایگاههای سی ان جی مصوبه لازم اخذ شده است، اظهار کرد: تاکنون هیچ حادثه ای برای خودروهای دوگانه سوز در حال تردد و خارج از جایگاهها نداشته ایم و عموما اتفاقاتی که رخ می دهد ناشی از خودروهایی است که به صورت غیر استاندارد و غیر مجاز و زیرپله ای گازسوز شده اند یا تغییرات و دستکاری در ساختار مخازن یکپارچه آنها انجام شده است.

وی افزود: تعداد این حوادث محدود است اما برای مقابله با همین حوادث محدود طرح هوشمندساذزی جایگاه های سی ان جی را مدنظر قرار داده ایم تا حوادث را به صفر برسانیم که برای اجرایی شدن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممانعت از سوختگیری خودروهای دوگانه سوز غیراستاندارد

ممانعت از سوختگیری خودروهای دوگانه سوز غیراستاندارد